wizualizacje-poznan blog

Twój nowy blog

Już za chwilę już niebawem umieszczę tutaj moje najnowsze dziecko – kończę właśnie mam nadzieję fajną animacje z dużą ilością elementów 3D. Projekt jest całkowicie hobbystyczny, ale tworzyłem go ostatnie 2 miesiące. Jak zamieszczę to mam nadzieję, że dacie mi kilka wskazówek co do wrażeń.
pozdro!

Dużo czasu poświecam ostatnio na realizację projektów 3D w zakresie wizualizacji obiektów architektonicznych wraz z możliwości swobodnego nawigowania po modelu.
Pojawiło sie wiele ciekawych rozwiązań które umożliwiają zaawansowane wizualizowanie przy jednoczesnym swobodnym nawigowaniu – ciekawym pomysłem jest unity, a na zainteresowanie zasługuje również silnik unreala.
Kończę właśnie jeden projekcik i jak tylko będzie gotowy nieomieszkam pochwalić się efektem.
Już niedługo…

Dużo czasu poświecam ostatnio na realizację projektów 3D w zakresie wizualizacji obiektów architektonicznych wraz z możliwości swobodnego nawigowania po modelu.
Pojawiło sie wiele ciekawych rozwiązań które umożliwiają zaawansowane wizualizowanie przy jednoczesnym swobodnym nawigowaniu – ciekawym pomysłem jest unity, a na zainteresowanie zasługuje również silnik unreala.
Kończę właśnie jeden projekcik i jak tylko będzie gotowy nieomieszkam pochwalić się efektem.
Już niedługo…

Gdyby kilkadziesiąt lat temu, widzom oglądającym w kinie czarno-biały film, wymienić taśmę na teraźniejsze produkcje, to zapewne byliby oni w ogromnym szoku. Po pierwsze zaszokowały by ich kolory, które są nasycone bardziej niż ich rzeczywistość. Zdziwienie wywołałyby także dźwięki, które są słyszalne niesamowicie wyraźnie, jak bicie serca przez stetoskop. Po trzecie sytuacje i zdarzenia, które są zupełnie niewiarygodnie, ale bardzo realistycznie przedstawione. Najprawdopodobniej większość z tych widzów pomyślałaby, że to dzieje się naprawdę.
Tym, co sprawia, że filmy wręcz pobudzają w nas adrenalinę są takie rozwiązania graficzne jak efekty specjalne.
Po raz pierwszy efekty specjalne zostały użyte w filmach „Enchanted Drawing” i „Podróż na księżyc” z 1900 i 1902 roku. Dziś te efekty wyglądają raczej śmiesznie, ale wtedy robiły ogromne wrażenie. Do uzyskania efektów specjalnych używano wtedy sztucznych modeli. Kukły porzucono dopiero na początku lat 90tych XX wieku. Wtedy to świat oniemiał na widok techniki komputerowej.
Można powiedzieć, że efekty specjalne oszukują one racjonalny zmysł widza wywołując obrzydzenie, przerażenie czy zdziwienie. Efekty specjalne to animacje, które tworzą niesamowity realizm akcji napinając zmysły do granic możliwości.

Jeśli pragniesz wypromować
swoją deweloperską inwestycję na rynku mieszkaniowym i szukasz prawdziwych
profesjonalistów, można śmiało powiedzieć, że Twoje poszukiwania już się
skończyły. Bowiem tworzona już reklama na pewno spełni oczekiwania
nawet najbardziej wymagających klientów.

Każda prestiżowa agencja reklamowa
chętnie pomoże Ci w wypromowaniu Twojego przedsięwzięcia i zdobyciu nowych
klientów. Świetne pozycjonowanie, wspaniałe strony www i mocna kampania
reklamowa to niewątpliwie duże atuty agencji reklamowej. Ale to nie
wszystko. Ważną rolę we wszystkich projektach najlepszych w branży, a zwłaszcza w projektach
dotyczących wizualizacji inwestycji deweloperskiej na rynku mieszkaniowym,
odgrywa perfekcyjna grafika.

Nie bez znaczenia jest fakt, że każdy projekt
konsultowany winien być z klientem, aby przedstawione wizualizacje również jemu przypadły
do gustu.

Po długiej nieobecności wracam do pisania, byłem ostatnio chory, a potem pojechałem na wakacje.
W ramach wakacji odwiedziłem ukrainę gdzie mam wielu przyjaciół, zajmujących się tworzeniem grafiki 3D w tym między innymi wizualizacji architektonicznych.

Razem z kolegami z Polski mieliśmy mozliwość posiedzieć w studio 3D i podglądnąć techniki stosowane we Lwowie – ogólnie przyznać trzeba, że sposób pracy przy tworzeniu projektów jest z grubsza taki sam, słabsze natomiast jest zaplecze sprzętowe – stacje do renderingu są znacznie starsze (choć jest ich więcej).

Ciekawe jest natomiast sposób podkręcania komputerów – dodatkowe metody chłodzenia powodują, że podczas renderingu wizualizacji można z nich naprawdę dużo wyciągnąć.

PS. Postaram się teraz być bardziej aktywny
PS2. Bartek, Twoje wizualizacje buirowca pierwsza klasa, a w ogóle to fajne nieruchomości powstają tam u Was w tej Jeleniej Górze

pozdro

Dzisiaj architektura wchodzi frontowymi drzwiami do życia jako dziedzina sztuki. Dzięki wirtualnemu zobrazowaniu projektów budowlanych inżynierowie i projektanci mogą sprawdzać na bieżąco wygląd powstających dzieł budowlanych w trójwymiarze.

Wizualizacje pozwalają planować nowe inwestycje, budynki i
wszelakie obiekty. Architekci mogą sobie pozwalać na coraz odważniejsze
pomysły podczas tworzenia. Aby ich pomysły dały sie dobrze sprzedawać
muszą dobrze wyglądać. Użycie wizualizacji architektonicznych
gwarantuje im rzetelność wyglądu ich projektów, a nawet pozwala na
ukazanie inwestycji w piękniejszym świetle niż będzie ona wyglądała.

wizualizacje architektoniczne
Reklama dla deweloperów

W Wizualizacjach 3D wykorzystuje się modele 3D wyświetlane jako obrazy bądź użyte jako element animacji komputerowej.
Liczy się tutaj wysoka szczegółowość. Ona właściwie wpływa na rzetelność
i realność wyglądu obiektu. Szczegółowość wynika z kreatywności dlatego
dobrze jest zapoznawać się z nowymi trendami w architekturze, projektowaniu. Pozwoli nam to podnieść jakość i konkurencyjność projektów.

Dzisiaj architektura wchodzi frontowymi drzwiami do życia jako dziedzina sztuki. Dzięki wirtualnemu zobrazowaniu projektów budowlanych inżynierowie i projektanci mogą sprawdzać na bieżąco wygląd powstających dzieł budowlanych w trójwymiarze.

Wizualizacje pozwalają planować nowe inwestycje, budynki i
wszelakie obiekty. Architekci mogą sobie pozwalać na coraz odważniejsze
pomysły podczas tworzenia. Aby ich pomysły dały sie dobrze sprzedawać
muszą dobrze wyglądać. Użycie wizualizacji architektonicznych
gwarantuje im rzetelność wyglądu ich projektów, a nawet pozwala na
ukazanie inwestycji w piękniejszym świetle niż będzie ona wyglądała.

wizualizacje architektoniczne
Reklama dla deweloperów

W Wizualizacjach 3D wykorzystuje się modele 3D
wyświetlane jako obrazy bądź użyte jako element animacji komputerowej.
Liczy się tutaj wysoka szczegółowość. Ona właściwie wpływa na rzetelność
i realność wyglądu obiektu. Szczegółowość wynika z kreatywności dlatego
dobrze jest zapoznawać się z nowymi trendami w architekturze, projektowaniu. Pozwoli nam to podnieść jakość i konkurencyjność projektów.

Prowadzimy ostatnio bardzo gwałtowne dyskusje na temat wyższości animacji na wizualizacjami statycznymi. Moi koledzy uważają, że animacje architektoniczne są najlepsze, a statyczne wizki są już passe.
I ja choć w sumie uważam że animacje są naprawdę fajne to jednak nie mogą się zgodzić z taką opinią. Wizualizacje statyczne, które oglądam jadąc sobie przez Poznań są oczywiście różnych jakości, jednak część tych wielkoformatowych wizualizacji jest naprawdę super.
Myślę że warto podróżując przez miasto uważniej się rozglądać. W końcu reklam deweloperów jest mnóstwo :)

Przeglądając ostatnio moje ulubione strony www natknąłem się na bardzo fajne wizulizacje stadionów. Myślę, że temat jest jak najbardziej na czasie i budzi on sporo zainteresowania. W końcu dopiero co oddano do użytku stadion w Poznaniu, a niebawem pora na kolejne.
Jako, że nieruchomości takie budzą sporo kontrowersji, a kibice mocno interesują się stadionami wizualizacje są czymś co dostarcza potrzebnych informacji.
Na stronie virtualeria.com znaleźć można fajne renderingi. Wizualizacje te najprawdopodobniej nie są stadionami, które są budowane, ale i tak ciekawie obrazują koncepcje tworzenia tych obiektów sportowych.


  • RSS